Home » Политики за поверителност
Декларация относно обработката на лични данни
Защитата на личните данни в онлайн средата се превърна в законова и задължителна необходимост. Всеки оператор трябва да информира клиента, сътрудника, потребителя за обработката на лични данни и да гарантира тяхното съхранение.
SC TERMOFARC TECHNOLOGIES SRL със седалище в Румъния, окръг Брашов, град Сачеле, улица Брашовулуй 118 и регистриран в Румънския търговски регистър с номер J08 / 1047/2014, с CUI RO33399146 като компания-оператор, с настоящото ви уведомява потребителя за обработка и съхранение. данни, предавани чрез предоставяне на услуги и продукти.
Какво представляват личните данни
Информация относно идентифицираното/разпознаваемо физическо лице: име, фамилия, адрес, e-mail, телефон, подпис, финансова информация, информация, поискана от конкретни органи за предоставяне на услуги и продукти, информация от аудио видео наблюдение след посещение на клиента в местоположение, което предоставя услугите на фирмата, аудио-видео наблюдение по време на услугите за техническа поддръжка, IP, всякаква друга информация, необходима за извършване на дейността.
Всяко действие (набор от действия) като събиране, запис, организиране, съхраняване, адаптиране или модифициране, извличане, консултиране, използване, разкриване на трети страни чрез предаване, разпространение, присъединяване или комбиниране, блокиране, архивиране, изтриване, унищожаване на данни може да влезе сферата на личните данни (преки или косвени).
Източници за събиране на информация
• при използване на уеб страницата или приложенията, принадлежащи на компанията, можете да поискате попълване на формуляри, въпросници (без задължение за приемане), необходими за предоставяне на услугите;
• преки и косвени сделки между дружеството, партньорите и потребителите;
• външни източници, специфични за публичните институции.
Как събираме лични данни от потребителите
• директен;
• използване на браузъра на потребителя и данни за трафика;
• използване на бисквитки.
Директно събиране на лични данни
Поставянето на поръчка (със или без създаване на акаунт) на тази уеб страница може да означава заявка за име, фамилия, адрес, имейл и всякакви други данни, необходими за процеса на договаряне, фактуриране и доставка.
• договорните данни се съхраняват 3 години (обща давност);
• фискалните данни се съхраняват 10 години (фискално законодателство);
• поръчки не могат да бъдат изпълнени без горните данни.
В рамките на предлаганите услуги за поддръжка можем да ви помолим да ни предоставите вашия телефонен номер или имейл адрес, за да можем да се свържем с вас, за да разрешим проблема ви (при необходимост може да бъдат изискани други данни, които попадат в категорията лични данни). Комуникацията в рамките на услугите за поддръжка на компанията може да бъде записана.
Абонаментът за бюлетина идва с искане да ни предоставите имейл адрес за персонализирана комуникация, съхранението се прекратява с оттеглянето на съгласието.
Плащанията, направени по нашата сметка, се обработват от нашите банкови партньори, като банковата информация се предава на тях.
Събиране на лични данни с помощта на данни за трафика
По време на посещението на нашата уеб страница от всяко устройство предоставяйте информация като вашия IP адрес, час на посещение, местоположение, посетени страници. Външните услуги за анализ на трафика (напр. Google Analytics) се използват изключително от нас за подобряване на услугите и за гарантиране и поддържане на сигурността на сайта.
Събиране на данни чрез бисквитки (на сесия и фиксирани)
Бисквитките се използват за запомняне на пароли, езикови предпочитания, филтри за защита на непълнолетни, видовете одобрени или ограничени реклами и т.н.
За какви цели обработваме лични данни
Компанията идентифицира (чрез дефинираните по-горе средства) потенциални потребители, които имат достъп до предоставяните услуги, следи операциите в това отношение, провежда проучвания и/или профили в маркетингови дейности, извършва вътрешни анализи, специфични за предоставяните услуги. Компанията също така обработва лични данни с цел решаване на различни правни процедури, свързани с предоставянето на услуги. Архивирането на информация се извършва както физически, така и по електронен път. Има законово регламентирани държавни институции, които могат да изискват справки, съдържащи лични данни.
На какво основание се обработват личните данни
Законът, който определя Общия регламент за защита на данните, е обнародван и влиза в сила в Румъния, както следва:
– (чл. 6 (1) б GDPR) – отнася се до събиране на лични данни чрез формуляра за поръчка;
– (чл. 6 (1) в GDPR) се отнася до задължителните данни, необходими за издаване на фактури;
– (чл. 6 (1) от GDPR) е необходимо да се поиска съгласието, за да се използва
Holmann индустриални палатки,
Брашовулуи 118, 505600 Сачеле,
Брашов, Румъния
Необходимите бисквитки са абсолютно необходими за правилното функциониране на уебсайта. Тази категория включва само бисквитки, които осигуряват основни функционалности и функции за сигурност на уебсайта. Тези бисквитки не съхраняват никаква лична информация.
Всички бисквитки, които може да не са особено необходими за функционирането на уебсайта и се използват специално за събиране на лични данни на потребителите чрез анализи, реклами, друго вградено съдържание, се наричат ненужни бисквитки. Задължително е да получите съгласието на потребителя, преди да стартирате тези бисквитки на вашия уебсайт.